A l’estiu ningú viu, ni escriu
'A l'hivern faré maratons, quedaré amb els amics, parlaré amb la família i escriuré molt'
'A l'hivern faré maratons, quedaré amb els amics, parlaré amb la família i escriuré molt'
Què és exactament perdre el temps? Com actua el nostre cervell?